ПРО МЕНЕ












 Триняк Тетяна Володимирівна
вчитель правознавства
НВК "Долинська гімназія ЗШ І-ІІІ ступенів №3" 



                                                          Життєве кредо:

        "Три  шляхи  ведуть до знань: шлях 

 роздумів, шлях  наслідування та шлях  досвіду"  
                                                                                                                                                                             Конфуцій 


                                     Педагогічне кредо:

      "Учитель, який не намагається викликати в 

учня дух  допитливості і бажання вчитися, кує 


холодне залізо"  
                                                                      Генріх Манн       

самопредставлення

АНКЕТА
учасника другого (обласного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»
1.
Прізвище, ім’я та по батькові: ТринякТетяна Володимирівна
2.
Дата  і місце народження: 28 травня 1979 року, с. Маловодяне, Долинського району Кіровоградської області.
3.
Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail:
 Кіровоградська обл., Долинський район, с. Маловодяне, вул., Молодіжна,7. .triniak79@mail.ru
4.
Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації):
5.
Ідентифікаційний код
6.
Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Кіровоградський державний педагогічний університет
 ім. В. Винниченка, 2001 рік, вчитель історії та народознавства.
7.
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): НВК «Долинська гімназія – загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №3», м. Долинська, вул. Щорса, 13., тел. (05234)5-40-34, dnvk3@ukr.net
8.
Педагогічний  і загальний стаж роботи: 13 років
9.
Кваліфікаційна категорія, звання: вчитель  І категорія.


10.
Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження):
Грамота відділу освіти Долинської районної державної адміністрації, 2009 рік; Грамота Кіровоградського обласного центру туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді, 2009 рік; Грамота Долинської міської ради, відділу освіти Долинської райдержадміністрації, Долинської районної ради організації ветеранів, 2010 рік; Грамота департаменту освіти і науки молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації, 2013 рік; Грамота відділу освіти Долинської районної державної адміністрації, 2013 рік; Подяка комунального закладу «КОІППО ім. Василя Сухомлинського», 2013 рік
11.
Класи, в яких викладаєте: 5, 7, 9, 10, 11.
12.
Педагогічне кредоУчитель, який не намагається викликати бажання вчитися і розвивати в учня дух допитливості, кує холодне залізо» Генріх Манн
13.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте: особистісно орієнтована технологія, ігрова технологія, технологія критичного мислення, інтерактивне навчання, технологія проблемного навчання, проектна технологія.
14.
Власний особистісний і педагогічний портрет(у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки)
 Згадуючи античний афоризм «Право – це мистецтво добра і справедливості» хочеться сказати: «Бути справжнім вчителем -  це мистецтво добра і справедливості», адже вчитель має володіти величезним талантом любові, здатністю бачити і творити добро, безмежною відданістю своїй справі, щоб на довгі роки зберегти бадьорість духу, ясність розуму, свіжість вражень від своєї щоденної, кропіткої праці. Тому для мене особистісним педагогічним орієнтиром є творчий вчитель, яскрава особистість, компетентний педагог, який вміє розгледіти потенціал дитини, і створити умови для її розвитку. Одне з пріоритетних завдань сучасного педагога - це виховати конкурентоспроможного та соціально адаптованого випускника, достатньо мобільного, аби швидко реагувати на постійні зміни динамічного суспільства.  Любов до своєї професії, віра в талант і творчі сили кожного учня – ось основа   моєї самовідданої праці, яка для мене  є не просто обов’язком, а щоденним емоційним зарядом мого життя.
Розглядаючи педагогічний портрет вчителя правознавства НВК «Долинська гімназія – ЗШ І- ІІІ ступенів №3» Триняк Тетяни Володимирівни можна побачити вчителя який навчально-виховний процес будує на демократичних засадах взаємоповаги й довіри до дітей, на основі визнання їх прав та індивідуальних особистісних рис. Така форма взаємовідносин з учнями є основою дієвого партнерства у навчанні. Як гуманний педагог Тетяна Володимирівна дає учням не лише міцні правові знання, а й навчає дітей правовій культурі, виробляє навики правомірної поведінки,  вміння орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя в Україні, знати процедури участі в діяльності політичних інститутів демократичної держави, органів місцевого самоврядування, застосовувати процедури й технології захисту власних інтересів, прав і свобод громадян, виконання громадянських обов'язків ,
 використовувати способи діяльності й моделі поведінки, що відповідають чинному законодавству України, задовольняють власні інтереси особи та захищають права людини й громадянина.Тетяна Володимирівна працює вчителем правознавства 11 років, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, закінчила історичний факультет Кіровоградського державного університету імені Володимира Винниченка у 2001 році. За час роботи зарекомендувала себе висококваліфікованим спеціалістом, якому притаманний власний стиль педагогічної діяльності,  працює над науково-методичною проблемою «Комбіновання  елементів різних технологій при викладанні правознавства, історії та економіки».  Методологічною основою педагогічного досвіду є дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених . У практиці роботи вчителя – проведення уроків різних типів, з метою інтенсифікації навчального процесу вчитель ефективно використовує сучасні технічні засоби – комп’ютер, мультимедійний проектор створюючи інформаційне навчальне середовище. В своїй роботі вчитель використовує проблемно-пошукові, дослідницькі, інтерактивні методи та прийоми навчання, сприяючи розвитку логічного та критичного мислення учнів, проводить ділові та рольові ігри, спонукає до розв’язання проблемних ситуацій, вибору альтернативних рішень, використання логічних опорних схем та задач, евристичних бесід, асоціацій та логічних вправ.
Педагог будує свою професійну діяльність так, щоб її вихованці не лише отримали глибокі і системні знання з предмета, а й стали розвиненими особистостями, здатними творчо й критично мислити, інтерпретувати здобуті знання у різних ситуаціях та застосовувати їх у реальному житті, вміти швидко орієнтуватися у сучасному інформаційному  та правовому  просторі.
15.
Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських  виданнях з можливим редагуванням
16.
Підпис учасника _____________________                            Дата______________________



















Немає коментарів:

Дописати коментар